Oficina Tècnica
L’Oficina Tècnica del Pla és l’òrgan de suport, assessorament tècnic i consulta de la Generalitat per a l’execució del PATSECOVA.
El propi Pla assigna les funcions de l'Oficina Tècnica, entre les quals destaquen:
- Assistir a la Generalitat en el desenvolupament i execució del Pla d’Acció Territorial.
- Executar el pla d’actuacions de manera coordinada amb la resta de les administracions públiques.
- Elaborar els plans, programes, normes, directrius i instruments que desenvolupen, completen o concreten els continguts del Pla d’Acció Territorial.
- Mantenir el Sistema d’informació del comerç de la Comunitat Valenciana, la informació estadística i indicadors de seguiment i la cartografia temàtica del Pla.
- Assessorar l’Observatori del Comerç de la Comunitat Valenciana en els aspectes rellevants del Pla.
- Realitzar accions de divulgació, comunicació o participació pública relacionades amb el Pla.
- Elaborar materials de suport, guies i manuals tècnics que ajuden a l’aplicació del Pla, a més d’accions de divulgació, comunicació o participació pública relacionades amb el Pla.
- Informar sobre la coherència dels projectes comercials amb els objectius i determinacions del Pla.
- Facilitar la comunicació i la integració entre iniciatives que involucren a diferents administracions, entitats, organismes o agents del sector.
La Generalitat ha encomanat al Consell de Cambres Oficials de Comerç, Indústria, Serveis i Navegació de la Comunitat Valenciana la funció d’Oficina Tècnica, en l’exercici de les competències de caràcter públic que, com a corporació de dret públic, la legislació estableix.